فیلم "انتقام جویان" سینماهای جهان را تسخیر کرد
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 



فيلم «انتقام‌جويان» با 43 ميليون دلار فروش، در پايان هفته گذشته، در سينماهاي جهان 261 ميليون دلاري شد.
فيلم «انتقام‌جويان» ساخته‌ي «جوز ودون» و جديدترين محصول كمپاني «مارول استوديو» است.
اين فيلم در طول پنج روز اكران در 39 كشور 70 درصد گيشه‌ي جهاني را به خود اختصاص داد. اين در حاليست كه «انتقام‌جويان» هنوز در چين و روسيه به روي پرده‌ي سينماها نرفته است و در آمریکا امروز بر روی پرده سینما ها رفته است
به گزارش‌ اسكرين ديلي، فيلم اكشن مهيج «انتقام‌جويان» در انگليس 25 ميليون دلار، استراليا 20 ميليون دلار، مكزيك 16 ميليون دلار و برزيل 11 ميليون دلار فروش داشته و منابع خبري از استقبال خوب علاقه‌مندان به سينما از اين فيلم در تايوان، هنگ‌كنگ و فيليپين خبر داده‌اند.
در پروژه‌ي «انتقام جويان» كه توسط «جوز ودون» كارگرداني شده و «جرمي لي رنر» «داوني جونيور» و «مارك روفالو» نقش آفريني كرده‌اند.
«زاك پن»، نويسنده‌اى كه با نگارش داستان فيلم‌هاى «هالك شكست‌ناپذير» و «مردان ايكس» به شهرت رسيده نيز نويسندگى «انتقام‌جويان» را برعهده داشته است.
در هفته‌ي گذشته فيلم «مثل يك مرد فكر كن» نيز با فروش 61 ميليون دلاري در رتبه‌ي دوم اكران جهاني قرار گرفت و پس از آن نيز فيلم انيميشن «دزدان دريايي! دسته بدقواره‌ها» با فروش 11 ميليون و 400 هزار دلاري در رتبه‌ي سوم اكران جهاني را به خود اختصاص داد.

 

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.